25 Ocak 2017 Çarşamba

Anlat


Her seferinde kendini anlat, anlat ki anlasın. Unut onun anlayacağının kendi kapasitesine bağlı olduğunu sen boş yere yor kendini. Bilmesin hiç birşey ama bildiğini sansın. Sevilmeden hiç sevildim desin. Sevmemiş olsun ama o saplanıp kaldığı hiçlikleri aşk zannetsin. Sen sevgi bekle o adamdan, aşk bekle, adamlık bekle. Bekledikçe yorul. Kıyasla. Kıyasladıkça pişman ol ardında bıraktıklarından. Biri gelsin ve öncekini aratsın. Hep daha çok ara. Hep daha çok pişman ol. Sandıklarına üzül. Yanıl. Her seferinde yanıl. Yine sen yorul. Suratına bakıp “sen hiç aynaya bakıyor musun?” deme. Diyeme. Sus. Kimler geldi geçti deme. Diyeme. Mesela ne kadar sevildiğini bilmesin o. Başka bir adamın yerini neden dolduramadığını anlayamasın. Neden daha az değerli olduğunu anlayamayıp seni suçlasın. Acaba ben o adam kadar emek verdim mi demesin. O adam gibi güzel sevdim mi ki güzel sevileceğim, el üstünde tutulacağım demesin. Sen yorul hep. Sustuklarından yorul. Tiksin insanlardan. Her yanılgında daha çok tiksin. Onu kucağımda uyuturdum ben. Nasıl uyuttun dediler ama onun sabaha kadar beni sayıkladığını bilmediler. Çok anlayışlısın dediler. Her sabah uyanır uyanmaz beni aradığını ve her gece uzun iyi geceler mesajlarıyla uyuttuğunu göz ardı ettiler. Her fırsatta bana koştuğunu, sesimi duymazsa huzursuz olduğunu, sadece bana sarıldığında nefes alabildiğini, bensiz adım atmadığını bilmediler. Sen çok sevdin dediler. Onun ne kadar hak ettiğini görmediler. Ondan sonra herkes onu aratırken neden ona gittiler dediler. Ben yerini dolduramadım, beceremedim demediler. Güçlü kadınları güçlü erkekler taşıyabilir, bu kısmı hep es geçtiler. Kendilerini kandırdılar ve asla dürüst olmadılar. Yoruldum, yoruldun. Önü arkası belli olmayan cümlelerden, bencilliklerden, ben bilirimcilerden, asla anlamak istemeyenlerden. Daha çoğunu görmüşsün ben sana yetemem diyemediler. Hiç demezler. Başka birini sevdiğim için değil de, daha azına razı gelemediğim için gittiğimi hiç bilmediler. Başkası için değil de, onlarda sevilecek bir yan bulamadığım için sevemediğimi de… Artık değer vermiyorsam duygularımı tek başıma köreltmediğimi hiç düşünemediler. Yeterince cesur değilsen, taşı yerinde bırakman gerektiğini öğrenemediler… Tüm bunlar biz zor olduğumuz için değil, kolay çok kadın olduğu için ve hep öylesini tanıdıkları için oldu ve onlar bu gerçeği de kabullenip, yediremediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder