21 Kasım 2011 Pazartesi

Biz'den Sonrası...


Ruhum kan kaybediyor.. Karanlıkta boğuluyorum.. Güçlü sanırdım kendimi, değilmişim...Şimdi karanlıkta gözümden süzülen yaşlarla bir kez daha farkediyorum.. Tensel oyunlar, kaçmalar, kışkırtmalar.. Hepsi güçsüzlüğümdenmiş, kadınlığımdan değil...  Gözlerim boş bakıyor son günlerde, gülüşlerimde eksik, bana ait değil..  Varlığının herşeyi götürmüş olmasını anlayamıyorum.. Neden sevişemediğimi, kokunun neden gitmediğini, kaç bedende kaç kılığa girersem yok olup, olmayacağını kestiremiyorum...

Senin -hala- mutlu olmanı istiyor olsamda ben yapamıyorum. Canımdan can koparken, yüreğim bu kadar acırken mutlu olamıyorum.. Şimdi başka bir kadınımı seveceksin? Sevişeceksin? Sabahları başkasına uyanıp, ona "karım" diyeceksin.. Ve bende izleyeceğim öyle mi? Kahrolası hayat şaka yapıyor olmalı.. Beraber hayattan çaldığımız gecelerin hiç mi anlamı olmadı? Elini taşın altına sokmak o kadar mı zordu? Nerde şimdi sevgin? Böyle mi seviyordun? Mücadele edemeyecek kadar... Yazık.. Bana, Biz'e yazık... Giderken sana dur diyemeyişim bile sevgimdenken, sen kalmak için hiç çaba sarf etmedin? Böyle mi sevdin? Bir gün bitecek zaten diyerek.. En sevdiğin değildim belki de.. Yada hiç sevmedin.. Bilemiyorum.. Ama söyle! Başka bir adamla beni düşündüğünde acıyı hissedemiyor musun? Ben birine aşık aşık baktığımda gülümseyecek misin? Ellerinle başkasına sunabilecek kadar eksik sevdin sen beni. Kendi oyunlarına, kendi yalanlarına inanmak istedin.. İnandın da.. Belki de sadece bedenimi sevdin.. Ama çok sevildin... Şimdi ben çektiğimde o sevgiyi üzerinden düşeceğin derin boşluğu hayal edebiliyor musun? Zamanla gireceğin karanlığı.. Aynada ki yansımandan nefret edeceğin hayal edebiliyor musun? Sana bunu yaşatan herkes ve herşeyden edeceğin nefreti...

Neden ben demeyeceğim çünkü daha iyisi olacağı için sen olmadın, biliyorum.. Şimdi dayanmak güç ama geçecek, biliyorum.. Ama senin yaşayamıyor olmana üzülüyorum.. Hep bir kukla, hep bir köle olarak kalacaksın.. Kendi hayatın olmadan...


Sen bir kadını ancak bacaklarının arasından süzülen kanlar kadar sevebilirdin. Ruhumun bekaretini bozarken bacaklarımdan süzülen kanları göremedin. Beni o yüzden sevemedin...

1 yorum:

  1. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil