21 Kasım 2011 Pazartesi

Ve Sen Hep Beni Seveceksin


Dinlediğin bir şarkının dizesinde,
Hatırlayıp zaman zaman;
Bir sevgim vardı diyeceksin,
Beni başkasında değil,kendinde arayacaksın..
Ne diye sensiz böyle zor geçiyor zamanlar diyeceksin
Ve sen hep beni seveceksin..
En çokta sevmiyorum dediğin anlarda seveceksin
Yüreğinin derinliklerinde yaşayacağım
En olmadık zamanda,en olmadık yerlerde aklına geleceğim
Kulaklarında çınlayacağım,kalbinde atacağım
Ve sen hep beni seveceksin..
Bir hüzün olarak kalacak ismim hep yüreğinde,
Beni hergün unutmaya çalışacaksın
Unutmaya çalışmanında aslında hatırlamak olduğunu anlayacaksın..
Ve sen hep beni seveceksin.
Aşk sözlerimin seni nasıl mutlu ettiğini düşünüp,
Yeniden aşık olacaksın..
Yazmış kaderin,aşkıma ömrünce esir kalacaksın
Ve sen hep beni seveceksin..
Geceler üzerine karabasan gibi çökünce,bana dair anılar acı verdiğinde
Sana yaşattığım o mutlulukları hatırlayınca benim sevgimi,
Başka yüreklerde bulamayınca, çok özledim diyeceksin..
Ve sen hep beni seveceksin..
Yıllar geçipte göremeyince, bir başkasıyla olsan bile,
Bendeki bakışları başka bakışlarda göremeyince
Bakışlarım neden birisine,ölesiye bakamıyor dediğinde hayallere dalacaksın.
Ve sen hep beni seveceksin..
Yüreğin sıkışıp,nefesin daralınca, gözlerinden yağmur gibi yaşlar boşalınca,
Her şey anlamını yitirince, artık her şeye benim gözlerimden bakınca,
Ellerin titreyip, vucüdun ürperecek.. üşüyeceksin..
Anlayacaksın bensizliğin üşümek olduğunu..
Ve sen hep beni seveceksin 


(Alıntı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder