3 Şubat 2014 Pazartesi

Sevesim var birini...

Çok istedim senden sonra sevebilmeyi. Seni sevdiğimden daha çok. Ki zaten silinmeye yüz tutmuş adın dilimde.. Aylardır görmediğim yüzün silüet gibiyken hafızamda çok istedim... Birini seni ettiğim kadar mutlu etmek istedim. O da gülsün senin gibi, sımsıkı tutsun istedim. Kimse senin kadar sevmedi ve kimse senin kadar acıtmadı beni. Senden çok sevsin, kıyamasın istedim. Onunda sevdiği yemekleri yapmaktan zevk alayım. En yakın arkadaşları sevsin beni seninkiler gibi.. O beni kırınca benden önce onlar kızsınlar ona. Git affettir desinler istedim. Ben gitmek istiyorum diye ağladığımda senin gibi kucağına alsın, sımsıkı sarılsın, bırakmasın, bırakamasın istedim. Artık onun için yazayım, süprizler hazırlayayım, onu düşüneyim, onun mutluluğu için uğraşayım istedim. Belim açık giyiyorum diye mesela o kızsın, bende şirinlikler yaparak konuyu geçiştireyim istedim. Senin uykunu ezbere bildiğim gibi, ezbere bilmek istedim uykusunu birinin. Mimiklerinden okuyabileyim istedim. Ben aramam bilirsin, o da senin gibi aramaktan hiç bıkmasın istedim. Ben birine sana baktığım gibi şefkatle bakabileyim istedim. Gülüşümü de bilsin, kızışımıda. "Ama minik" desin, senin gibi sarılsın, itemeyeyim istedim. Ki sen itsem de çekmezdin burnunu boynumdan... Avuç içlerini öpebilmek istedim. Biri beni tanısın istedim. Sende gördüklerimi aratmasın ki senden çok seveyim istedim. Onla şarap içeyim, denize gireyim. Denize girerken oda korksun, tutsun elimi.. Havuzda öpüşelim, hamamda ısınalım istedim. Kadıköy'de sahilde el ele yürüyelim istedim. Ben ona her gece için teşekkür edeyim, o bana gülümsesin istedim. Annesi de olayım, kızı da. Senden çok hak etsin istedim. Ona hediyeler almaya çıktığımda seninkiler için olduğumdan daha mutlu olmak istedim. Kokusundan tanıyayım. O hiç konuşmadan anlayabileyim. Beraber kumsalda çay içelim, üzerine soğuk bira... Birinin yanında huzurlu uyumak istedim ve huzuru olmak. Ona kitaplar yazmak. Evimin duvarlarını fotoğraflarımızla süslemek... Onun kıyafetleriyle uyumak.. Biri seni silsin istedim işte. Senden daha güzel sevsin... Bilirsin ben hep giderim, o biri gidemesin. Sahi sen nasıl gelirdin her seferinde geri? Ve ben nasıl dönmekten vazgeçtim geri?... Şimdi ne seni sevebiliyorum, ne de başka birini... Nereye gitsem bulurdun beni, şimdi bırakta ruhumu başka bahçelerde gezineyim. Senin kadar seven ama sen olmayan birine bırak beni. Sana veremediklerimi de ekleyip, sevesim var birini... 

2 yorum: