8 Mayıs 2014 Perşembe

Ay Dönümü

Sevgilim...
Bu gün hayatıma gireli 1 ay oldu. Kocaman 30 gün, 720 saat, 43.200 dakika. Öyle yada böyle varlığınla dolu, yüzümü güldüren adınla dolu 2.592.000 saniye... 

Birine asla güvenemeyeceğimi, sevemeyeceğimi düşündüğüm tam o anlarda, belki de en olması gereken zamanda geldin. Göğsümde oluşan bir boşluk doluyor senle şimdi. Duruşuna zıt, o masum bebek bakan gözlerinde doluyor. Ve güzel ellerinle.. 

Sımsıkı sarıldın bana, her sarılışın bir yaramı sardı önce. Sonra benimle uyudun, hiç bırakmadan. Kolların beni değil ruhumu sardı... Sen hep bana sımsıkı sarılı kal... İstediğin gibi olamasam da, olabildiğime razı kal. Çok sevdiğimden bencilleşip fedakarlıklarımı görmezden gelme kafi... Ben kalanınla olduğun gibi severim seni. Bana aşkı yeniden öğret, senle her öğrendiğimde bildiklerimi unuturum ben. Soluğum ol sonra... Herkese bakayım ama bir seni göreyim. Senin sesine uyanayım. Senin söylediklerini dinlesin kulaklarım. Başkalarını duymakla yetinirim. Sen hep aynı bak. Ben o masallarda ki sevdalı kadın olurum. Herkesin masalı, senin gerçeğin olur. Bu sana attığım ilk adım. Sen başkalarına benzeme, başkalaşma, sıradanlaşma, herkesleşme.. Beni itme. Minik ellerimle sana dünyaları verebileyim. Sen sadece kendi dünyanı ver... 

Bazen hayat istediklerini vermiyor insana. Kader düyorsun. Kabullenmeye çalışıyorsun. İçine bir acı oturuyor, tam gecenin en karanlık olduğu anda bir güneş doğuyor sonra.. Öncekilerden daha parlak. Sonra diyorsun ki; iyi ki batmış diğerleri, iyi ki gelmiş karanlık, o acıyı yaşamışım iyi ki.. Yoksa bu güneş nasıl doğardı? Sende benim en koyu karanlığıma doğan güneşsin. İyi ki geldin. 
Hayatıma hoş geldin sevgilim..
Tam ortasına, en güzel yerine, en sevdiğim olabil diye..
Hoş geldin..


----
Bazı ilişkiler bir ay dönümü kadar sürer. Bazı insanlar okuduklarında mana aramaz. Bazıları okuduklarını anlamaz, anlasa da uygulamaz... Ve kocaman bir hoş geldin, kuru bir "git" kelimesine sığar. Siz kalıbından utanırsınız, o kendinden utanmaz... Gerçek şudur ki bazı insanlar sevmeyi bilmez, bazıları sevilmeyi... 
----
(10'larcasını yazabileceğim ay dönümleri diliyorum kendime.. Zaten bir daha ilk 6'sini yazmadan, vermem. (: )

Yazıların tamamı için tıklayın..Özge Özvatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder