15 Ekim 2014 Çarşamba

Doğum Günün

Bu gün senin doğum günün. Bundan önce ki doğum günlerine yazılmış ne yazılarım var benim... Doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın demeyeceğim bu sefer. Bensiz girmiş olduğun ve bensiz geçecek bir yaşın kutlamasını yapamam. Ama unutmadım bil istedim. Zaten ilişkimiz varken bile yanında olamadığımı düşünürsek bu günde uzağında olmak çok tanıdık bir his bana... Aslında nasıl da özeti her şeyin... Seni anladığım yerde bırakmadım, seni hiç unutmadım. Bir daha asla sahip olamayacağın bir sevgiyle sevdim ve arkamı dönüp seni öylece ortada bırakıp hiç gitmedim. Sana yazdığım ilk nottu; " hiç kimsenin görmek istemediği bir kabusta bacağı kesilen bir masal gibi yalnız kalmayacaksın. Bir trenin elinden tutup başka bir şehre kaçmayacağım. Ben hiç kaçmayacağım. Ölüm beni senden, sürükleyerek götürecek." Ben sözümü hep tutacağım. Ben nefes aldıkça sen yalnız kalmayacaksın. Ne zaman ihtiyacın olsa yanında olacağım. Hep bir ses, bir nefes uzaktayım. Ve belki de yine bu hakkı sana vermeye devam ederek hata yapacağım. Ama ben kaçmayacağım. Çok sevdim ve sana verdiğim yıllar boyunca söylediğim her şeyde gerçekçiydim. Çok üzüldüm, çok ağladım. Ve bir tek ben sevdim seni böyle, senin sevdi sandığın onlarca kişi içerisinde. Ve yine bir tek değer verdin diyemeyende bendim... Ne yaşamış olursam olayım, ne kadar üzülmüş olursam olayım yine bu gün sana keşke doğmasaymışsın diyemeyeceğim... Doğduğun güne şükürler olsun! Bana ömrümün en derin sevgisini yaşattı. Yanında uyudum ve hiç kabus görmedim. Bana sarıldın ve evim oldun. Ellerimi ne zaman avuçlarına bıraksam dünyada olmak istediğim tek yerdeydim... Sen uyudun ve seni izledim. Daha büyük bir görsel mutluluk hiç olmadı benim için. Bir bebeğin nefes alış verişlerini dinleyerek huzur bulmak gibiydin.. Beraber film izledik, bir daha hiç bir filmin öyle tadı olmadı. Ben bir daha hiç bir şaraptan o kadar keyif almadım. Kahkahan duyduğum en güzel melodiydi. Hasta olduğunda başında olabildiğim gecelere şükrettim, ben yokken hasta olma diye dua ettim.. Senin ağrın olsa ben içimde hissettim. Seni öylesine büyük sevdim... Ve bir tek an pişman olmadım.. Doğmuşsun ve Allah senin yolunu benimkiyle kesiştirmiş... Bir sınav, bir ceza, bir günah yada bir lütuf... Her şeyinle şükürler olsun. Hiç olmamış olma ihtimalini düşünmek bile istemiyorum! Sen azizim, nice Eylül'ler yaşa.. Ben sana yazarım yada yazmam; sen, bir tek benim ölene kadar bu gün seni hatırlayacağımı unutma!...

Özge Özvatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder