26 Ekim 2014 Pazar

Sen Beni Seversen

Mesela sen beni seversen en güzel gülen ben olurum. Güldükçe mutlu olurum. Yer yüzünde ki en şanslı kadın sayarım kendimi. Gözlerimin içi güler. Şükrederim. Dua'm olursun her yeni güne. Varlığına bakar, sahip çıkarım bana verdiklerine. Seni izlerim uzaktan, gurur duyarım. Kimse senin kadar güzel bakamaz mesela. Ses tonun içime işler. Dünyanın tüm çiçeklerinden daha güzel kokarsın. Bir gülüşünü bırak kenara, iyi geceler deyişine katil olunur. Kimseyi kıskanmadım seni kıskanırım mesela. Tatlı tatlı söylenirim. Sarılırsın, yine geçer. Unuturum. Dünyanın tüm erkekleri yanında sıradanlaşır. Sen cennet olursun bir kadına benim olursan. Benim ütülediğim gömleği giyersin her sabah, düğmelerini mutlaka ben iliklerim ama. Saçlarını beraber yıkarız. İşim gücüm olursun benim. Akşamları yemek yapmamın keyfi olursun. Şarkı söylerim. Geceleri dans ederek yürürüm evde. Filmi mutlaka kucağında izlerim. Bir değil bir sürü mutlu şarkımız olur. Her sabah milyonlarca öpücüğe uyanırsın. Bana gelmek için hep bir sebebin olur, zaten biraz ayrı kalsan özlersin. Sol yanım olursun ama iki kalp oluruz bir bedende. Kahkahalarımız yükselir. Arada bir nazar değer kavga ederiz. Ben kıyamam ama dayanamam gelir severim seni, sevdiririm kendimi, kısa sürer kızgınlıklar.. Ne iş yaparsan yap kahraman olursun. Sen mutlaka yaptığın herşeyde en iyi olursun. Ben hep yanında dururum. Sendelersen tutarım, düşersem yakalarsın. Avuç içlerin deniz kokar, avuç içlerini öperim. Göğsünde uyuduğum geceler de olur, kucağımda uyuduğun akşamlarda.. Kapıda telaşlı sevişmelerimiz de, uzun uzun seni sevdiğim gecelerde... 


Sen beni seversen dünyadaki diğer herşey anlamını yitirir. Herşey sen olursun. Doğanın tüm renkleri, denizin huzuru, gökyüzünün sonsuzluğu, bebek sevinci, anne sevgisi, baba güveni... Sen beni seversen bambaşka biri olurum ben. Unuturum adımı, senden önce kim vardıysa onların varlığını. Tenimden izler, ruhumdan yaralar geçer gider. Yeniden doğarım. Tazelenirim. Herkesi bunun için terk etmişim, ne güzel bir geleceğim varmış derim. Önceleri beni üzmüş, kırmış hatta yaralamış herkese teşekkür ederim. Sen sevinci olursun yaşamanın. Umudu olursun... Yaşadığımız evin bir önemi kalmaz, çıktığımız yolculukların nereye olduğunun, bir kahveyi nerde içtiğimizin, yatağın büyüklüğünün hatta... Sen beni seversen mekan ve duvarlar kaybolur, sen olursun bir gördüğüm. Kolların evim olur. Senle olduktan sonra her yolda yürünür, bırak yatağı kucağında uyunur...

Sen beni seversen eğer çokca anlam yüklerim ben her bir zerrene. Mimiklerini ezberlerim. Bakışından bilirim seni, söyleyemediklerini. En sevdiğin rengi, yemeği, ayakkabı numaranı, en yakın arkadaşını, en güçlü yanlarını ve en büyük zaaflarını... Yeri gelir sen olurum, sen sen olmak istemezsen ve sana kendini hatırlatırım. Nasıl güçlü bir adam olduğunu, herkesten nasıl farklı olduğunu.. 

Sen beni seversen ben seni hiç sevilmediğin gibi severim. Şiirler yazarım sana ve binlerce sayfa. Hiç bıkmam senin için giyinmekten, saçlarımı taramaktan.. Sürprizlerin hiç sonu gelmez ve her defasında daha çok şaşırırsın. Çok seversin. Kimseyi sevmediğin kadar sende beni çok seversin...

Sen beni seversen biz efsane oluruz. İsimlerimiz ayrı anılmaz. Başka oluruz. Farklı oluruz. Yan yana kusursuz görünürüz ve mutlu oluruz. Ait olurum. Anne olurum... Sen beni seversen bırak filmleri insanlar bizi izlerler... Ve bir gün hayat biter perde kapanırken herkesin ayakta alkışladığı bir "biz" oluruz...

4 yorum:

  1. Okurken göz yaşlarıma hakim olamadim

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten harikaydı okurken kendimi hayal ettim 😔 ama sadece hayal ettim.

    YanıtlaSil