24 Mayıs 2015 Pazar

Başkasıyla Olduğunda

Yanında başka birini görünce anladım, dönüşü kalmamış beraber yürüdüğümüz yolların. Başkasını savunmak adına yalan söylediğinde kıskandım yalanlarını, bir başka kadını... Sabah günaydınları onun, uzun iyi geceler mesajların ve gülüşün... Artık başkasına ait olduğunda anladım ne kaybettiğimi. Bizden geriye tek bir iz kalmadığını. Aynı havayı solumanın manasızlaştığını... "Ben seni bırakamam ki" cümlelerinin gerçeklik payı içermediğini, sen başkasına sevgilim dediğinde anladım..

Tüm heybetinle, ihtişamınla, gülüşlerinle onun yanında yürüyecektin. Yol uzun olur muydu bilemem ama artık ellerin benim saçlarımla gezmeyecekti. Yüzümü avuçlarına saklayamayacaktın ve ben bir daha öpemeyecektim seni.. Seni izlemek mutlu etmeyecekti beni artık. Üstelik sana hesabını da soramayacaktım başkasını solumalarının.. Cumartesi akşamların benim olmayacaktı ve babanla kavgalarının sebebi de ben.. Telefonda ikimizin fotoğrafı, en çok aranan numara ve bitmeyen gece konuşmaları bizimki olmayacaktı. Ona seni seviyorum diyecektin artık. Dost sohbetlerine başkasıyla gidilecekti. Ben bir kadeh daha rakı içecektim, senin kadar kolay gitmeyecektim. Sen başkasını şımartacaktın zamansız.. Ben başkalarının beni şımartmasına gülüp geçecektim.. "Esmer miydi?" sorununa susacaktım.. Senin bana küsen hallerini hatırlayacaktım..

Adında kaç harf vardı, yanına benim kadar yakıştı mı? Sevdiğin uzun saçlarımın izi kaldı mı? Kavgalarının bizimkiler gibi mi bitti? İyi hissettirdi mi sana ve onu da sıkı sıkı sardın mı? O kadın mı sende ki tüm izlerimi silip attı? Ve benden vazgeçmek bu kadar kolay mıydı?

(ilk önce ona gülümsemeni kıskandım. Varlığınla onun yanında duruşunu.. Albümünde bizimkiler yerine onun fotoğraflarını yerleştirmeye başladığında hissettim artık çok geç olduğunu. Başkalarının elini tutarken ve seviyorum derken öğrendim kandırmayı kendimi. Saplantılı bir halde ilişkinizi takip etmeye başladığımda kabul ettim sana aşık olduğumu.. O kadının bana ne kadar benzediğini öğrendiğimde ise ilk kez üzüldüm senin için. Ve sevgilim onu öptüğünü gördüğümde bitti bende ki yerin.. O gün yerini başkasına verdim. Hayır üzgün değilim, sen zaten kısacık bir tanıtım filminde, sadece benimdin..) 

Özge Özvatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder