18 Ağustos 2017 Cuma

Senden geçip, gideceğim

Hayata senle kaldığım yerden devam edebilmekte kötü. Sen her geldiğinde sıfırdan başlamak yaşamaya. Senden önce ki ve sonra ki herşeyin kaybolması bir boşlukta.. Zor tekrar tekrar yenilmek ezbere bildiğin bir oyunda, sırf o mutlu olsun diye.. 

Senin bana sımsıkı sarılışların, beni kavrayışın ve uyurken farkında olmaksızın gülümseyişin.. Bir adam gibi kokumu içine çekişin ve ardından iç çekişin, ellerimi hep sıkı tutuşun.. Güzel sevişin mesela.. Güzeldi sevişlerin.. 

Seninleyken, dünyada hiçbirşeyi kıskanmak zorunda kalmamak var birde.. Bir insan bir insanın sahip olmak istediği herşey olur mu? oluyor…. Kimseyi, hiçbirşeyi kıskanmıyor ve düşlemiyorum. Sen tamamlayansın.. 

Ve gittiğinde, doldurulmayan bir boşluk bırakan.. Kendiden sonra ki herkesi anlamsız ve tüm masalları yetersiz kılan… Bir hiçken, küçücük bir odada bana bir dünya olan.. Sensin benim uyuyup uyandığım, sensin benim bu dünya da ki imtihanım.. Ve en kötüsü, kalınmıyor bu sınavdan sevgilim.. Geçeceğim.. 


Bir sabah, senden geçip; gideceğim.. 

1 yorum:

  1. Şiir tadıyla yazıyorsun ve her yazını okuduğumda büyük keyif alıyorum. Dilerim en kısa zamanda yeni yazılarını da koyarsın bloga.

    YanıtlaSil