26 Mart 2018 Pazartesi

Veda Etmek

Sana veda etmek istiyorum. Belki olsaydı o kadar cesaretim çıkardım karşına son kez. Belki olsaydı hala cesaretim sarılırdım son kez, bırakmamaktan korkmasaydım yada.. Hatta belki de yüzüm olsaydı konuşabilecek hala yüzüne. Yüzün olsaydı bakacak gözlerime.. Hiç kirlenmemiş olsaydık, hiç yollarımızı ayırılmamış olsa, hatta hep kalmış olsak öyle uyurken; sen iki elinle tek bir elimi sımsıkı tutarken..

Veda etmek istiyorum sana, çünkü sen hiç tutamadın beni. Tutmak istemedin belki yada. Hiç bilemedim içini, gerçekte ne hissettiğini, ne düşündüğünü yada yıllar yılı ve benden ne istediğini.. Beni nereye koyduğunu..

Veda etmek istiyorum sana.. Hiç emek veremediğin bana, bize veda etmek. Oysa ne çok isterdim senle hep aynı şarkıyı dinlemeyi.. Aynı şarkıya, aynı sesin eşlik etmesini.. Aynı bardaklarda kadeh kaldırmayı, yine aynı içkiyi içmeyi ve uyumadan önce o sigarayı içime çekmeyi.. En çok kokunu ama sabaha kadar o masum, bebek kokuyu..

Veda etmek istiyorum sana hatta senin için hiç bir anlamı olmasa da. Bil istiyorum gittiğimi dönüşü olmayan bir yola, arkamda dönecek birşey bırakmadığım o sapağa.. Seni çok sevdiğime emin ol istiyorum. Bazen annenden çok, bazen kendinden bile çok.. Bazen kendimden bile çok..

Veda etmek istiyorum sana.. Ezbere bildiğim ellerine, ayaklarına, tenine ve teninde ki her bir noktaya.. Saçlarına sonra. Beraber nadiren içtiğimiz o kahvelere, beraber gittiğimiz o manzaralara ama en çok beraber kaldırdığımız kadehlere.. Seni sevdiğim onca geceye..

Veda etmek istiyorum sana.. Beraber izlediğimiz filmelere, izlerken kucağında uyuyakalışıma, kucağımda uyuyuşuna, beraber uykuya dalışımıza. Yanımda beni sayıklayışına.. Sabahları yaptığımız o güzel kahvaltılara.. O balkonda menemene ve en sevdiğim beyaz peynire seninle.. Çayı şekersiz, kahveyi şekerli içişime -hala- …

Veda etmek istiyorum sana. Değişmeyen herşeye. Nasıl güzel sevdiğime, nasıl içime çektiğime, nasıl ağladığıma ve sana kendimi anlatmaya çalışmak için hırpalanışıma. Hoşçakalın en çok içimi acıtışıyla üstelik.

İçimde bir sürü keşkeyle, adını kimsenin bilmeyeceği bir hikayeye..

Veda etmek istiyorum sana, aslında hiç istemeye istemeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder