3 Kasım 2015 Salı

Eksiğim ben

Eksiğim ben.
Özledim diyemem mesela..
Ararım hiç ummadığın bir anda "hadi kahve içelim" derim.
"İzlemek istediğim bir film var" derim.
"Karnım ağrıyor" derim.
Durup dururken sana sinirlenirim..

Eksiğim ben.
Sana değer veriyorum diyemem mesela..
Başın sıkıştığında "hallederiz" derim.
Birini kendinden daha yukarıda gördüğünde "abartma" derim.
"Bu kıyafet üzerine yakışmamış" derim.
Acıtacak kadar dürüst davranırım.
En gizli sırlarımı veririm.
Bir rakı sofrasında, gözümde ki yaşı görmene izin veririm.

Eksiğim ben.
Seviyorum diyemem mesela..
Bana söylediğin hiç bir şeyi unutmam.
"Sarıl" derim.
"Senin için giydim" derim.
"Sen seversin" der, çikolatamı sana veririm.
"Üzerini ört" derim.
"Bak gideceğimiz yer soğuk olacak" derim.
"Senin şarkın" derim.
"Beraber" ile başlayan cümleler kurarım.
"Arabayı dikkatlı kullan" derim.
"Eve gidince haber ver" derim.
Gurur duyarım içinde olduğun şeylerle.

Eksiğim ben.
Duygularımı nasıl ifade edeceğimi bilemem çoğu zaman.
Öfkelerim fazladır heycanlarımdan belki de.
Hep zorlarım çünkü.
Zorlanmaya alıştığımdan belki de..
Ellerimle sevemem ben,
yazarım ama söyleyemem..
Hatta yüzüne bakmaktan kaçınırım zaman zaman..
Ruhum akmasın diye sana gözlerimden belki de..

Eksiğim ben.
Eksik olduğum kadar fazla bazen de..
Gereğinden fazla dik, 
Bir kadın için fazla güçlü.
Bir insan için fazla yorgun..
İnatçı.
Vazgeçmeyen hatta bazen.
Vazgeçilmesin istenilenden diyen..
Pes etmeyen..

Eksiğim ben.
Ve göründüğümden daha kırılgan..
Göründüğümden daha hassas..
Yıkabilirsen duvarlarımı,
Tüm çabana ve emeklerine değen..
Beni anlayabilmen 
ve hatta okuyabilmen için
içten içe deliren...

Ve...
Eksiğim ben.
Seninle tamamlanmayı bekleyen..

Özge Özvatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder