16 Şubat 2016 Salı

Yarım Kalan

İçimden geçiyorsun adam.. 
İçimden geçiyorsun ve farkına bile varmıyorsun. 
Herşeyden bir haber gülümsüyorsun. 
Bir an zaman duruyor, dünya duruyor. 
Unutuyorum dünü bu günü. 
Bir an sarılıyorsun; yaralarım iyileşiyor. 
Unutuyorum geçmişin izlerini. 
Nefesim kesiliyor ve gülümsüyorum, farkına varmadan.. 
Uyanıyorsun ve güneş doğuyor. 
Oda aydınlanıyor. 
Yüreğinle çağırıyorsun bazen. 
Gelemiyorum. 
Korkuyorum. 
Bir adım geri gitme ihtimalini bile göze alamıyorum.. 
Yakınıma gelemeyeceksin belki ama uzaklaşmanı da istemiyorum. 
Zamana küfürler ediyorum. 
Sürekli yanlış zamanlarda karşılaştığımız için kadere kızıyorum. 
Ben sana geç kaldım, sen bana erken oysa.. 
Hayatımı ortadan ikiye böldüğünü bilmiyorsun. 
Öyle masumsun ki, sana öyle yakışıyor ki.. 
Senden bir gün önce değeri olan herşeyi, 
senden bir gün sonra anlamsızlaştırırken; sadece yaşıyordun. 
Gündelik yaşam şeklindi senin karşımda ki duruşun. 
Kendinin farkında olmayan bir güzellikle yerleştin hayatımın içine. 
Hiç bir iddian yoktu ve sen saçmalarken de güzeldin. 
'Nabza göre şerbet vermek' dediğimiz o anda durdum. 
Durdum ve ilk kez gercekten baktım sana. 
Kolumu uzatsam tutabileceğim mesafedeydin ve ben ellerimi önce yüzüme, sonra saçlarıma götürdüm. 
Bu adamla dedim, bu adamla geçer günler. 
Bu adam bir masalı yeniden yazar ve en şapşal kahramanı olur prensesin.. 
Sana bunları söylemedim. 
Sanırım asla söylemeyeceğim. 
Bu yazıyı okuyacaksın; ihtimaller arasında göreceksin kendini ve geçiştireceksin. 
Sende kendimi görüyorum. 
Sana kızamıyorum,kıyamıyorum.. 
Bir gün yaşayacağın pişmanlıktan haberdarım ve bir anda aklına geleceğimden; "ah" diyeceğinden.. 
Bilmediğim şeyse; benim o anda nerede olacağım. 
Seni unutmayacağım. 
Kimseyi unutmadım. 
Ama seni başka bir yere koyacağım unutmadıklarım arasında. 
"Ah" diyeceğim bende bir anda.. "ah olsaydık.." 
Yaşanmayan yarım kalandır. 
En güzel yarımım olarak kalacaksın..

1 yorum:

  1. İçim yandı be Özge şuan ki durumumu en iyi anlatan oldun

    YanıtlaSil