5 Mart 2011 Cumartesi

Oyun olacaksın.. Gideceğim..

zamanın geride kaldığı bi yarındayım.. ardımda kalan zamana gülümsüyorum.. ve yine! paranoyakları oynuyorum.. saatlerin pilini çıkartıp siyah perdeler indiriyorum.. gözlerimi kapatıp açıyorum ve olmak istediğim zamandayım.. ilaçlarımı almayı unuttuğumu farkediyorum.. bu gün şişenin dibini göremedik deyip üzülüyorum..hayatımı o sınırlı şişeciklerin içine kuruyorum. alkol koması bana çok uzak ama alkolün kendisi olabiliyorum.. içmeye kalkışınlar oluyor benide ama beceremiyorlar.. kimi saldırgınlaşıyor, kimi ağlamaya başlıyor..biliyor musun susup kalanlarda oluyor.. öylece heykel misali.. bazısı oluyor eski aşklarını hatırlatıyorum onlara.. ve gittikleri heryere beni götürmek isteyenleride biliyorum.. beceremiyorlar.. son yudumuma kadar içemiyorlar.. ben yine benle kalıyorum.. o son yudumları, o kalanları birleştirip ben yine beni benle zehirliyorum.. bazen canımı yakıyorum sevişirken! senin o gittiğin kadınlardan daha tatlı olan acılarımı işte böyle oluşturuyorum ben! zaman zamanda aynadaki kendimden nefret ediyorum! kendimi saatlerce keseliyorum, yine de çıkmıyor üzerime sinen o kokular.. her bir hücremde başka bir kokuyla..yığılıp kalıyorum çoğu zaman yatağımda.. ve sanıyorsun ki kendimi kirletiyorum ben her başkasıyla seviştiğimde .. oysa her seferinde sen oluyorsun yüreğimde kirlenen.. benim bedenimde bile iz bırakamıyor o adam'cıklar.. bi sigara yakıyorum, dumanını üflerken adını bile unutuyorum.. oysa onlar her içime girdiklerinde içimde sakladığım sana biraz daha dokunuyorlar.. oyunlar oynuyorum onlara.. kandırıyorum..yalanlar söylüyorum.. beni aşık sanıyorlar kendilerine inan çok gülüyorum.. ama bi gece.. belki de bu gecelerden birinde oynadığım oyuna inandıracağım kendimi.. "yok" olacaksın içinde.. renginle,kokunla.. aynaya baktığımda bedenimde gördüğüm el izlerinle.. odamda karşımda dikilip duran silüetinle.. gideceksin..

bazen biriyle sevişiyorum.. gözümden yaş akıyor.. neye bakıp ağlıyorsun? ordakaranlık var! diyorlar.. seviştiğim adamlar seni göremiyorlar.. ki görmemeliler de zaten..

önce oyun olacaksın... 
kendimi kandıracağım! 
sonra yol.. 
ve ben gideceğim üzerinden..

biliyor musun?
 ben gidersem ardımda kaybedecek birşey bırakmam...
 ben!
gerçekten gidiyorsam ağlamam...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder