20 Ocak 2011 Perşembe

AşK - KşA

Bitti artık acı dolu satırlar..
 deneyip deneyip yanılmalar..
yanlış yataklarda uyumalar,
yanlış sokaklarda yürümeler..
yanlış elleri tutmalar!
hepsi bitti..
Alıp valizini gidenler iyi ki gitmişler..
İçine sevgilerini,
seni seviyorum'larını koyup iyi ki bu kadını terketmişler..
Nasıl güzel bir adım attım ben böyle..
Nasıl sıcak tuttuğum ellerin..
Mutluluk var içinde!
Nasıl bu kadar aşk olur gözler?
aşık bir adam var gözlerinde..
ilk kez gördüğüm, ilk kez dokunduğum..
Şimdi kollarındayım..
kokunla, ruhunla..
her gece senin huzurunlayım...
Kaderimdeki o kişisin sen!
izleri avuçlarımda biriken..
hayat çizgisi benimkiyle kesişen..
Geceleri üzerimi örten,
ben sıkıldığımda bile sıkılmayan..
avuçlarımı ellerine alıp
yüzünü yüzüme dönüp..
nefesi nefesimde uyuyansın..
göğsüme yatıp, kalbimi dinleyensin..
ben birşey söylemeden ne demek istediğimi anlayan,
her gün başka bir süprizle beni karşılayansın!
Sorgulamayan, zorlamayan..
Acele etmeyen..
Değerimi hissettirensin sen..
Beni aşık edensin yeniden...
aşka inandıran,
diğerlerinin yanılgılarını gösteren...
Tüm sorularımın cevabını sabırla veren..
yalan söylemeyensin!
kıskandırmaya çalışmayan,
bahaneler uydurmayansın..
benle bir saat geçirmek için tüm arkadaşlarını görmekten vazgeçensin..
Sadece "sen"diyensin..
Evet bu hayatı nasıl yaşadığın önemli
ama yaşarken kimle yaşadığın daha önemli..
farkına vardım; sen yaşanmalısın herşeyde..
herşey sende diyensin..
Kendini çok sevdirensin..
ellerimi titreten,
acıdan değil, aşktan gözlerimi dolduransın..
Beni benden çok düşünen..
kıskanan ama bana güvenensin!
Bana kim olduğumu hatırlattın..
Yeniden güçlendim,
büyüdüm..
Herşeyi senin ellerinde öğrendim..
Biliyorum..
Kimse bitiremez,
Bu kocaman aşk asla bitmez...

kollarındayım...
Gözlerin gözlerimde huzurla,
ellerin ellerimde mutlulukta...
dudakların dudaklarımda aşkla...
Biz'i seviyorum..
Ve söz veriyorum..
bozulmasına izin vermeyeceğim..
valizimi alıp gitmeyeceğim hiçbir yere senden başka..
Aldatmayacağım..
Seveceğim.. Şimdiye kadar ki tüm sevgilerimden daha çok seveceğim..
ve
tutacağıma bu sözü,
Söz veriyorum..

Aşk'sın.. Aşığım.. Aşığımsın...
Senin-im.. Seninleyim...
Sonsuza kadar uyuyacağız el ele..
SENİNLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder