18 Ocak 2011 Salı

Etrafımda ki gerizekalılar! Size DUR uyarısı!

   Lanet gitsin deyip duruyorum sabahtan beri.. Artık insanları anlamakta gerçekten zorluk çekebildiğimin farkına vardım. Bi gereksiz tavırlar, bi saçmalamalar... İnsanlar zaman zaman gerçek anlamda çok küçülebiliyorlar. Ama ben dinlemek  i s t e m i y o r u m!

  Hani diyorum ki kendime sen yine koru iyi huyunu. Zarar vermeye, kavgacı olmaya gerek yok. Kötümcül davranmasanda olur. Ama insanlar iyi neyitimi kullandıkça sinirleniyorum. Ki bazen en yakın -sandıklarıma (buranın önemini ayrıca vurgulamak isterim)- bile saldırmak geçiyor içimden.. Canlarını acıtmak falan istiyorum. Şu son günlerde bir takım arkadaşlarımı gerçekten anlamıyorum. Girilen tripler, bir ikna etme çabası, kiminde bir kendini aşırı övme havası? Hayır nesiniz ki siz? Bilmiyor muyuz? Kimi neye ikna etmeye çalışmaktasınız? Ego eksikliğiniz var ve yüzünüze, cümlelerinize yansıyor. Bu kadar küçülüp sonra da gelip "bir dinle" demiyor musunuz? Ah işte o zaman gerçeken sinirleniyorum. Aptallığnız boyunuzu geçti bazılarınızın. Oysa hiçbiriniz iyi huylu değilsiniz. Dürüst değilsiniz. Ailenizin karşısında 40 takla atan gençlersiniz. Hepinizin bir sürü sırrı var. Ve ben hepsini biliyorum. Şimdi benim kalkıp sizin hakkınızda bildiğim ve doğruluğuna emin olduğum herşeyi herkese anlatmam ne kadar hoşunuza gider? Bir çoğunuz benim hakkımda yalan yanlış konuşurken hemde? Bir de başka türlü olanlarınız da var. Çok yakınım olan ama içten içe kıskanan. Daha çok ilgi çektiğim zaman deliye dönen, bunu farklı şekillerde ortaya atan. Hayır güzelim hep sen mi odak noktası olacaksın? Kimse senden daha iyi olamaz mı sanıyorsun? Bu sende ki nasıl bir ezikliktir? Sana ne yaptılar da şimdi böyle oldun? ...

  Her neyse.. Bir sürü gerizekalı insan olduğu etrafımda aşikar. Temizlenmek lazım, kurtulmak lazım, arınmak lazım... Şimdi bazı şeyleri görüp, birilerine nokta koymak lazım. Elimde kalanlarla çok daha huzurlu bir hayat yaşayacağım kesin ne de olsa. Hem daha tanışacağım bir sürü insan var etrafta.

  Yine gülümsemeye çalışıyorum. Pozitif tarafından bakıyorum olaylara falan ama; benden ufak bir uyarı: Haddinizi aşmayın ki duracağınız yeri size öğretmek zorunda kalacak kişi ben olmayayım. Çünkü bir daha uyarmayacağım.

  Sevgiylee...
  Özge (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder