17 Ocak 2011 Pazartesi

Ruhun Satılık, Bedenin Alkol Tadında Senin.

o kadınlar için mi terkettin beni diye düşünmemin üzerinden epey zaman geçti..
söylediğin yalanlara inanmış rolü yapmaktan sıkıldım..
kendi hatalarını kapatmak için bana kusur üretmenden de bunaldım..
kaçışlarından ve küçük orospularından yoruldum..
seni adam yapan bana inat! 3-5 liraya satın alınanlara gitmelerine göz yummayacağım artık...
Nerde yada kimle olduğunu bilmiyor-muş ayağına yatmayacağım..
onlarla nasıl yaşadığınıda merak etmiyorum!
herkes kendine yakışanı yapar ya hani
seninde kendine yakıştırdığın onlar olduğu için sorgulama işine nokta koyuyorum!
sadece aptal olmadığımı bilmeni istiyorum..
öyle tatlı an'ı'larım oldu ki benim;
öpüşünden anlıyorum üzerinden geçmiş olduğunu birilerinin..
sen çocuk kandırdığını sanırken; ben bana her gelişinde seni, seninle kirletiyorum!
yüzüne bakılmaz, beş para etmez bir herif haline getiriyorum..
ve her gün aşk olmaktan çıkıp, biraz daha s.kici oluyorsun gözümde fahişelerinle..
gittiklerini, konuştuklarını görüyorum!
ve evet her geçen gün sana biraz daha acıyorum!
geniş bacakları sevmeni anlıyorum!
kaliten bu, tarzın bu, yolun bu senin...
ama artık seni sevdiğimi sanmanı istemiyorum!
çünkü sen aşk'a bi fahişenin rahminde nokta koydun..
şimdi o sana bi orospu çocuğu verecek ve zaten pis bıraktığın sevgiyi yok edecek
ben senin için direnirken hayata
ve nokta koyarken tüm yaşamıma..
sen s.kinin zevkine gittin..
iyi ki gittin..
sayende bende kendime geri geldim!

Şimdi sus!
savunmaya kalkma kendi!
söyleyeceğin hiç bir şeyin anlamı yok!
ruhun satılık, bedenin alkol tadında senin...
teninde bir sürü fahişe iziylesin
ve inandırıcı değil artık!
bana karşı olan sevgin...

şimdi ister seve seve git bu aşktan kendince
ister s.ke s.ke...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder