18 Ocak 2011 Salı

Hoşgeldin Varlığım

hayallerimi yıkabilirsin belki ama...
söz veriyorum! onları yok edemezsin!













ben aslında böyle olsun istemedim
dileğim değildi her sabahı senle karşılamak
iyiydin olduğun yerde işte..
bazen uzağımda, bazen yakınımda...
canım isteyince önümde,
çoğu zaman ardımda..
ve iki ayrı yaşamımız varken iyiydim...
seni sevmeyi hiç düşlemedim..
sevgilimi aldattığım bir masaldın
kendimi kandırdığım bir oyun...
ve sorhoş olmak için bir bahaneydin bende..
ne adını düşündüm, ne de varlığını...
ben seni istemedim yaşamımda
ve var olman için çabalamadım..
yüksekten konuşmadım, tepeden bakmadım..
aslında çoğu zaman umursamadığımdın
sokağımdan geçen arada bir selam veren her hangi biriydin..
bir adın yoktu içimde..
bir adın yoktu bende..
fazlasını istediğinde benden düşmüştüm
akan kanları silmekte sana kaldı tenimde ki..
ve istemedim uzun bi zaman tenimde ellerini...
sonra sen istedikçe, istikrarlı olalım dedikçe
sen seviyorum dedin diye..
değiştim bende...
şimdi bana eskisi gibi ol diyen sen misin?
ben rüya da mıyım?
ama yemin ederim
bağışlamayacağım...
herşeyin bu kadar değişmiş olması...
sana yakıştıramasamda kirlendin...
ve şimdi herkes gibisin...
ben böyle olsun istemezdim...

sabırlar diliyorum herkese... "özge" yeniden sadece "özge"...
hoşgeldin varlığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder