20 Ocak 2011 Perşembe

Kadını(n)m...


Bu deftere ne kadar çok şey yazarsam yazayım defterin ağırlığı değişmeyecek. Git gide artmasının sebebi beni daha çok özlemendendir. kalbindeki ağrı kollarına vuracak, için sıkılacak, daralıcaksın. Beni özleyecek, sesimi duymak isteyecek, bana dokunmak, öpmek, saılmak isteyeceksin ama yanında olamayacağım. Bensiz en eğlenceli gelen şey bile tat vermeyecek. beni özleyecek asabi olacaksın. etrafında ki hiçbir insan değil yerimi doldurmak, yarılayamayacak. beni özleyeceksin. beraber geçirdiğimiz anları düşünüp bana yazacaksın. elinde ki çakıl taşlarını alıp bize ayrılığı tattıran tuzlu suya atacaksın bütün gücünle. beni özleyeceksin gecenin gündüzün bunaltıcı sıcağı ifla etmeyecek üşüyeceksin. güneş en tepedeyken bile gözlerimden daha parlak bakamayacak sana. beni özleyecek yollara düşeceksin yolları karıştıracak çaresiz geri döneceksin. beni özlerken seni ne kadar sevdiğimi düşüneceksin. içindeki güvene ve huzura paha biçemeyecek aslında gerçek aşkın uzaktada olsa kalbinde bir parçasının olduğunu bilip bekleyeceksin. beni özleyeceksin içinde özlemini büyüteceksin. hasret ayaz olacak sonra şakaklarında ağrı, içinde acı olacak,yüreğin sığmayacak benliğine. dokunmayı bekleyeceksin sadece dokunmayı.öpmeyi özleyecek beni arzulayacaksın. benimle hiç ilgisi olmayan birşey bile beni hatırlatacak ki zaten hiç aklından çıkmıyor olacağım. ateşlenecek vücudun sıcağımı özleyeceksin. gözün telefonda olacak. "senin" yarını bende bıraktığım içinherşeyin yarım olacak. en ççok yaptığın şey yazmak, beni düşünmek, dayanmaya çalımak ve beklemek olacak. bunlar benim yapacağım şeyler. yanlış anlama seni bilmem. sen diye bir şey yok zaten yanlış anladın. ben diye birşeyde yok. biz varız a'dan z'ye herşeyimiz aynı ya bilmişliğim bundandır Kadınım.


seni özledim.
kalbimdeki ağrı kollarıma vurdu
içim sıkıldı
daraldım...
ve en çokta asebileştim
sinirlendim.
alakası olamayan şeyler bile
seni hatırlattı
seni özledim.
beraber geçirdiğimiz her anı tekrar tekrar düşündüm
yanlışları aradım
bulamadım
hiç bir sıcaklık beni ısıtmadı
üşüdüm
ve yüreğim benliğime sığmadı çoğu zaman
yarımı sende bıraktım ya
herşey çok eksikti
yarımda burda yoktu
sende yoktun...
sonra sana gelmeye çalıştım
yolunu bulmak zor olmadı
hep aynı yerde bekliyordun ya
geldiğimde gördüm ki
bıraktığım sen değil karşımda ki
daha çok üşüdüm
gözlerinde ki ışık gitmişti
içim sıkıldı
yüreğim acıdı..
öpüşünü özlemiştim ama
öpecek gücüm kalmamıştı
ve seni kokladığımda
başka kokular olduğunu hissettim teninde
a'dan z'ye herşeyimiz aynı derdik ya
en çok burda yanılmışız dedim.
baktım ki elmanın diğer yarısı çürüyo
benim diğer yarım beni yok ediyor
canım çok yandı da
yine de kestim attım o çürük kısmı
şimdi hala özlüyorum
ama seni değil
sen kirletmeden önce ki kendimi
ve sende şimdi
bi çürük elma
bi yaşayan ölü içimde..
bak bir yıldız daha kayıyor
ve artık sadece
yaşar şarkı söylediğinde
seni hatırlatıyor
ve ben şarkıyı değiştiriyorum...
Kadının yok artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder