17 Ocak 2011 Pazartesi

Seni Sevdim

Hep bir kişiyi sevdim ben.. Ölürcesine.. Öldürürcesine.. Zarar vererek ve parçalanarak.. İterek ve gel diye yalvararak.. Tezat tezat sevdim ben.. muamma bir sonla sevdim.. Öylesine güvendim.. Sormadan, sorgulamadan... Olduğu gibi sevdim... Sarılışlarını sevdim.. O güveni sevdim... Yanımda duruşunu ve hayatımı yok edişini sevdim... Yersiz kıskançlıklarını, gereksiz maçoluklarını.. Ben o'nu herşeyiyle sevdim.. Verebileceklerine razı olup, daha fazlasını istemeden.. İlk kez sevdim... Aşığım derken gözlerinin içine baka baka içimde ki tüm duvarları yıkarak sevdim.. Teslim ederken kendimi ona hiç düşünmeden sevdim.. " O herşeydi ve benim canımı yakmazdı.. Gözümden akan tek damla yaşa kıyamazdı... Gidemezdi... Böyle deli gibi severken gidemezdi" diyerek sevdim.. Tenimde izler bırakmasına izin vererek sevdim.. İçimi parçalarken sevdim... Asla sevmem dediğim bir anda gözlerim kapalı sevdim... Ellerime dokunduğu her an terleyerek sevdim.. Vazgeçmeyi hiç düşünmeden sevdim.. O bana "git" dediğinde gururumu kırarak, kalarak sevdim.. Nefes nefese sevdim... Işııklarımı kapatarak ve bana yolumu göstermesine izin vererek, herşeyimden vazgeçerek sevdim... AŞK diyerek sevdim.. uyuduğu zaman soluksuz onu izleyerek, saçlarını okşayarak sevdim.. Onu kabuslarından uyandırıp sarılarak sevdim... Utanmadan, sıkılmadan, çekinmeden sevdim.. Acısını çekerek, böyle büyük sevmenin bedelini ödeyerek sevdim... Herşeye inat ben sevdim.. Kolumdan tutup çekmeye çalışanlara tokat atarak sevdim.. Kör kuyuya gözümü bağlayıp kendimi aşağı atarak sevdim.. Vazgeç dediğinde o bana olmaz diyerek, direnerek sevdim.. Bildiğim ve tanıdığım herşeyden çok sevdim... Kendimden utanarak, küçük bir kız çocuğu edasıyla masumiyetimi katarak sevdim.. Ruhuma ondan başkasının dokunmasına bir daha asla izin vermeyecek şekilde sevdim.. Son'umsun diyerek sevdim.. Ölümüm olacaksın diye haykırarak sevdim.. En çok kendimden vazgeçerek sevdim.. Kokusunu evim diye adlandırdım, kendisini herşeyim yaptım sevdim... Ve seviyorum şimdide.. Ne derse desin, ne yaparsa yapsın seviyorum... bu yüzden acı çekecek biliyorum.. Eski'de kalan hiçbirşeye dönüp bakmadığımı anladığı zaman acı çekecek biliyorum.. Şimdi "git başkasının ol" dese de gitmeyeceğim şekilde seviyorum -hala...

Ve düşünüyorum! Böyle çok severken birbirimizi... Sen nasıl benden başkasıyla bir ömür geçireceksin? Ben nasıl başkasıyla bir hayatı paylaşacağım?

"gidersem, sarılırsa başkası bana... Sana baktığım gibi bakarsam ona! Aşk derse, kokumu çekerse uzun uzun içinde.. Hiç bırakmazsa ellerimi... İnandırırsa beni yeniden aşkın varlığına... Onun olursam ben sonra... ÜZÜLMEYECEK MİSİN? ACIMAYACAK MI İÇİN? Nasıl düşlüyorsun şimdi beni başkasının yanında? Ve madem o kadar çok seviyorsun... NASIL BIRAKACAKSIN BENİ BİR BAŞKASININ KOLLARINA?"

y a p m a . . .

sadece s e n i i s t i y o r u m !

ve hep s e n i s e v m e k ş i m d i k i g i b i . . .

(keşke yalanı bulaştırmasaydın aşk'ımıza.. Böyle affedilmez, vazgeçirecek oyunlar oynamasaydın.. En azından içimde temiz kalabilseydin mesela..  Dürüst olabilseydin.. Beni suçladığın hataların çok daha büyüklerini giyinmeseydin üzerine.. Bende hep sana sevdalı o kadın olabilseydim.. Artık "o" kadın değilim.. Seni yüreğim affetmeyecek... Benim kadar kimse sevmeyecek ve kimse bu kadar çabuk silemeyecek... Kaldır kadehini çocuk! İçimdeki sen bitti...Şimdi herkese bağışlıyorum seni.. İkinci el satılık mal gibi..)



1 yorum: