19 Şubat 2011 Cumartesi

Evine "Hoş" Geldin Sevgilim...

Aradan geçen uzun yıllardan sonra aynı sevebilir mi bir insan birini? Bilmezdim..
Ama öğrendim ki sevebilirmiş...
Aynı bakabilirmiş.. 
Hani sanki araya hiç başkaları girmemiş daha bir önce ki gün zaten onla berabermişsin gibi..
Bir elmanın iki yarısı olabilirmiş..
Senin benim diğer yarım olman gibi..
İnanamıyorum ki sensiz yaşadığım günlere.
Nasıl diyorum? Nasıl yaşamışım olmayışınla?
Beni mutlu etme çabaların olmadan..
Zamansız bana kızmadan sen...
Öyle arkadan sinsice gelip sarılmadan...
Nasıl geçmiş yıllar sensiz?
Oysa sen en derin renkken yüreğimde
Mavi'yken olanca derinliğinle..
Hoş geldin sevgilim...
Masalına -yeniden hoş geldin...
İyi ki geldin!
Ya hiç gelmeseydin?
Ya hiç kesişmeseydi bir daha yollarımız?
Böylece satır aralarında kalsaydı? 
Tozlu raflarda unutulsaydı aşkımız?
Oysa biz hep imrenilen bir çiftken 
Anılmasaydı tekrar adımız?
Yan yana geldiğinde isimlerimiz yakışmasaydı böyle birbirine?
Bu kadar tamamlamasaydık birbirimizi?
Düşünmek bile istemiyorum!
Seni olduğun gibi, 
böylece...
Değiştirneden, ehlileştirmeden sevemeseydim?
Ah sevgilim, öyle güzelsin ki..
Elinin değidiği her yeri o kadar mükemmelleştiriyorsun ki...
Beni bunca zaman sonra hala o kadar içten gülümsetiyorsun ki..
Ne desem az!
Ne kadar anlatmaya çalışsam boş..
İyi ki geldin!
Yoksa bir ömür yarımsız nasıl biterdi bilmem.
Öğrenmekte istemem...
Sen bir mucizesin içimde
Sonsuza kadar sürecek 
Bir melodisin dilimde 
Tekrarı asla gelmeyecek
Vazgeçilmez olansın yüreğimde
Yerin başkası tarafından doldurulamayacak
Bunca zaman sen kaldı aşkın adı
Hep sen kalacak..
Elbet olmuştur tükettiklerimiz ama önemli değil
Herşey yeniden yaşanacak!
Biz bitip bitip yeniden başlayacağız..
Belki başka karakterler olacak yine masalımıza girmek isteyen ama
Biz hep bu masalın asıl kahramanları olacağız.
Evet tüm masallar mutlu sonla bitmez
Evet bazen hayat bozar, gelip bi çelme takar..
Hiç üşenmez yorar ama atlatırız..
Hepsini Biz atlatırız!
Hayat bu deriz işi ne?
Biz niye varız deriz işimiz ne?
Kim ne derse desin,
Kim engel olmak isterse istesin;
Kıskanılmak güzel şey diyerekten 
Biz yine Biz kalırız sevgilim..
Sen ve Ben olmadan bir daha
Bir bütün kalırız inadımıza..
İçinde büyüttüğün çocuğa güveniyorum!
Ve içimde ellerine büyüyen kıza...
Biz hiç ayrılmayacağız...
Sensin! İyi ki yaşamı paylaştığım "tek" kişisin
Ve hayallerimin ortasında ki esersin...
Bazen sana kızsamda,
sen üzerine alınma...
Benim kızgınlığım hep hayata..
Bizi savurup savurup tekrar birbirimizle çarpıştırmasına...
Ama şimdi biliyorum ki;
Nereye gidersem gideyim, 
Yolumun üzerinde ki aşk sensin!
Hep sensin...
Seni öpmek; yaşadığımı hissetmekten
Sakın gitme yüreğimden başka bir yere...
Hala miniciğim; kırma, incitme...
Ve dayan sevgilim benimle birlikte...
Hep söylediğin gibi
"herşey çok güzel olacak"




tek harflik bi aşk.. adın.. ufukta.. gözlerinde, ellerinde, yüreğinde.. dinlemekten zevk aldığım her biri tekrarı olmayan bir melodi gibi sesinde.. denizde.. seni özlediğimde denize taş atıp küfretmek geçici yokluğuna.. gece sana uyuyup, sabah sana uyanmak... En içten dua'm ve en güzel yıllarımsın sevgilim...


Evine hoş geldin... Yatağın seni bekliyor...


Sonsuza değil, Sonsuzluğa kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder