27 Şubat 2011 Pazar

seni seviyorum

Seviyorum seni.. Mesela o içten gülüşlerini.. Gözümün içine bakıp gülümsediğinde, aklından geçerleri tahmin etme imkanımı.. Seviyorum seni... Kışın soğuk günlerinde bana sarılmanı, sımsıkı sarmanı... Montunu çıkarıp bana giydirmeni ve kıyafetlerime sinmesini kokunun... Eve döndüğümde bile soluyabilmeyi kokunu.. Seni seviyorum.. Beni sevdiğini biliyorum... Gece uyurken biraz senden uzaklaşsam; uyku arasında beni arıyor ellerin.. Hava sıcak yada soğuk fark etmez.. Beni hissetmeden uyuyamamanı biliyorum.. Ben ağlarken sustuğun için biliyorum. İhtiyacım olan herşey olduğun için, kendinden verirken pazarlık yapmadığın için biliyorum.. Beni hiç aldatmadığın için biliyorum.. Ben sana "git" desem de kalmandan ötürü biliyorum..

Gündüzleri, gülüşlerim oluyorsun.. Geceleri, en güzel düşlerim.. Dokunduğun herşeyi güzelleştiren ellerin var.. Derinime inene bakışların... Sevişlerin var tenimi de.. Güvendiğim son adamsın... Çocuklarımın babası olacaksın... Sen avuçlarınla sihiri sunan bana! Sen beni yeniden gülümseten, mutlu eden.. Bakışlarımı kaçırdığım tek insan; gitme hiç.. Ne ben oyunlar oynamak isterim ne de sen o kadar küçülebilirsin.. Ellerin ellerimde kalsın ve sen hep yanımda ol.. Ben yine her gece sana yatıp her sabah sana kalkayım.. Günaydın öpücüğüm sen ol ve iyi geceler dileklerim de... Seni yaşamı inkar ettirecek kadar çok seviyorum.. Seni cennet gibi, seni her gece sükredecek kadar seviyorum.

Unuttuğum herşeyi bana hatırlattın.. Ömürüm altına bir imza attın ve ben şimdi olmama ihtimalini düşünemiyorum bile.. Söz veriyorum; hiç gitmeyeceğim.. Atlayıp bir uçağa böyle uzaklaşmayacağım bir daha.. Valizimi alıp tatile gider gibi gitmeyeceğim.. Odalara kapanıp senden kaçmayacağım.. Ellerini hiç bırakmayacağım.. Öyle ki ölüm bile götüremeyecek beni senden... Meleklere kendilerini bile inkar ettirecek kadar güzel seviyorum ben seni...

Ve düşünüyorum.. Ben ne kadar mükemmeli hak etmişim ki Allah seni verdi bana... İnanmadığım herşeye inandırdı...

Teşekkürler sevgilim; kendini bu kadar sevdirdiğin için.. Sen en yaşanılası aşk, kendini tekrar etmeyen tek adam! Seni seviyorum.. Seni bir başka, seni biraz fazla, seni içime sığdıramadan seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder